تبلیغات

درباره ما

    محمد عالیشاه کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ، این وبلاگ برای تبادل اطلاعات مربوط به مدیریت و بازاریابی بوده، امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. منتظر نظرات سازنده شما هستم .

امکانات جانبی

    manage marketing

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 73
    کل نظرات کل نظرات : 14
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 25
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 6
    آي پي امروز آي پي امروز : 1
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 18
    بازدید هفته بازدید هفته : 105
    بازدید ماه بازدید ماه : 378
    بازدید سال بازدید سال : 11,997
    بازدید کلی بازدید کلی : 47,572

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.21.231.245
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

شعر

شبی در کنج میخانهگرفتم تیغ در دستم
بگفتم:خالقا! یارب؛ تو فکر کردی که من مستم؟
کجائی تو؟ چه هستی تو؟ چه میخواهی تو از قلبم؟
تو از مستی چه میدانی؟تو از قلبم چه میجوئی؟
تو فرعون را خدا کردی؛ تو شیرین را زفرهادش جدا کردی
سپردی تیغ بر ظالم؛ به مظلومان جفا کردی
به آن شیطان خونخوارت ، تو ظلم ، را عطا کردی
سپس گفتی : نشو کافر، تو فکر کردی که من مستم؟
من آن باده پرستم که در میخانه ات هستم
ندا آمد درست گفتی، ولیکن گوش کن جانم
من هستم هر چه هستم؛ خالقت هستم
خدای تو ؛ الهه تو ؛ من هستم
مشو دلگیر ازمن؛ که درب حکمت را هنوز من نبستم


تاریخ ارسال پست: شنبه 10 خرداد 1393 ساعت: 22:57

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش